קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 9: מסמכים
- הערכה עצמית של מורה (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- דמוקרטיה (מסמך א)
דמוקרטיה (מסמך ב)
דמוקרטיה (מסמך ג)
דמוקרטיה (מסמך ד)
(בית ספר "יצחק שדה")
- "תעודת בוחר" (בית ספר "יצחק שדה")
- שיר על חקר (בית ספר "גולן")
- "יחסים" מסכות (בית ספר "הגליל")
- חברת הילדים א
חברת הילדים ב
חברת הילדים ג
חברת הילדים ד
(בית ספר "הגליל")
- "האמנה שלנו" (בית ספר "הגליל")
- תלמיד מספר על עצמו
והמורה מגיבה (caring)
(בית ספר "הגליל")
- דיווח ודיון על הוראת עמיתים נקודות לשיחה (בית ספר "רקפת")
- משוב על יום קהילתי פתוח (בית ספר "רקפת")
- מתוך חוברת חונכות: שיקולי בחירה, תפקיד המרכז, משובים (בית ספר "רקפת")
- פתיחות (ראיון עם הורה- אבא של תלמידה מכתה ג) (בית ספר "רקפת")
- קשר בין בית הספר לבין ההורים- ראיון עם הורה (בית ספר "רקפת")
- שיתוף הורים – לתלמידים – קהילה בקשר לאמנה וראיון עם שתי תלמידות (בית ספר "רקפת")
- דיאלוג הורים מורים ומנהלת על הל"ה (בית ספר "רקפת")
- רפלקסיה על מסוגלות כתיבה לנמען (בית ספר "רקפת")
- שלב החשיפה – היבט מערכתי (בית ספר "רקפת")
- שיתוף בין בית הספר לבין הקהילה (בית ספר "רקפת")
- הוראת עמיתים – שאלון למורה הצופה (בית ספר "רקפת")
- מאגר משימות לרפלקסיה – למורה (בית ספר "רקפת")
- קשר עם הקהילה:
אימוץ קשישים א
אימוץ קשישים ב
(בית ספר "ירושלים")
- הורים ומורים בחדר מורים (בית ספר "רקפת")
- עם הפנים לקהילה (בית ספר "רקפת")