יחידה 9: שאלות למחשבה

  • לאחר שעיינתם בשמונה היחידות הקודמות וחשבתם על הקשרים ביניהן ולאחר שראיתם את הצגת המכלול, כפי שבאה לביטוי ביחידה זו, נסו לבחון את בית- ספרכם בהתאם למודל הסביבון. באפשרותכם להתייחס תחילה לכל אחת מהגזרות ולכל אחד מהרכיבים המופיעים בסביבון ולאחר מכן למכלול כולו.
  • אלו שאלות מתעוררות אצלכם במהלך בחינה זו?
  • לאור הבחינה והדיון שקיימתם, נסו להגדיר לעצמכם מהם הרכיבים בהם נדרש השינוי בבית ספרכם? מדוע ולשם מה?
  •  תכננו את מהלכי השינוי בהתייחס לידע המורים הנדרש ובהתייחס לפעולות הל"ה הנדרשות בחדר המורים ובבית-הספר כולו.