קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 9 - קטעי וידאו (הופקו בשנת 2002 ע״י מטח)
יפה (מדריכת מורים) על אמונת מורים ביכולת תל' (בית ספר "הגליל")
יישום ידע נרכש בעבודת חקר לשימוש בקהילה (בית ספר "רקפת")
דיון על הגבלת הילודה בשיעור גיאוגרפיה בבית ספר "יצחק שדה"
דיון בנושא "סטריאוטיפים" בבית ספר "יצחק שדה"
על קבלת מורה חדשה בבית הספר – המורה אהובה (בית ספר "רקפת")
עדות הורה (בית ספר "רקפת")
על מבנה חברת הילדים (בית ספר "יצחק שדה")
תפיסת תפקיד המנהל (בית ספר "רקפת")
תלמידים מדברים בזכות הבחירה (בית ספר "יצחק שדה")
בחירה מושכלת של נושאי עניין בהפצת ידע (בית ספר "רקפת")
סדנת תלמידים ומורים (בית ספר "רקפת")
על חונכות מפי חונכת וחניכה (בית ספר "יצחק שדה")
ועדות תלמידים (נאמני בע"ח ומשכיני שלום) (בית ספר "הגליל")
עדויות הורים (בית ספר "רקפת")
תפיסת המנהלת (מנהלת בית ספר "רקפת")
תלמידים מציגים עבודות (בית ספר "רקפת")
ארגון מרפלקט (מנהלת בית ספר "רקפת")
תלמיד מרפלקט על קושי שפתר באמצעות המחוון (כתה ה) (בית ספר "הגליל")
תלמידה מספרת על רפלקסיה שעשתה (כיתה ו) (בית ספר "רקפת")
מורים מעריכים מורים (בית ספר "רקפת")
משוב תלמידים על הפצת ידע של עמיתיהם (בית ספר "רקפת")
מורות מעריכות באמצעות מחוון לאחר הערכת עמיתים ע"י תלמידים (בית ספר "רקפת")
מבנה ארגוני שיתופי (בית ספר "רקפת")
העצמת מורים ותלמידים (מנהלת בית ספר "רקפת")
תלמידים מדברים על מסוגלות עצמית בלמידה (בית ספר "יצחק שדה")