קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 5 - קטעי וידאו (הופקו בשנת 2002 ע״י מטח)
תלמידים מדברים על עבודת חקר (בית ספר "יצחק שדה")
הפצת ידע (בית ספר "רקפת")
סרטון סביבות למידה
יישום ידע נרכש בעבודת חקר לשימוש בקהילה (בית ספר "רקפת")
בחירה מושכלת של נושאי עניין בהפצת ידע ( בית ספר "רקפת")
על החונכות מפי חונכת וחניכה (בית ספר "יצחק שדה")
ועדות תלמידים: נאמני בע"ח ומשכיני שלום (בית ספר "הגליל")
תלמיד מרפלקט על קושי שפתר באמצעות המחוון – כתה ה (בית ספר "הגליל")
תלמידה מדברת על חוללות עצמית בלמידה