Skip to content
  • דף הבית
  • יחידות הוראה
    • חלק א: מבוא ורקע תיאורטי (יחידות 1 – 3)
      • יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
      • יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
      • יחידה 3 – הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
    • חלק ב: סביבת ה-הל"ה המטפחת הכוונה עצמית בלמידה (יחידות 4 – 7)
      • יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
      • יחידה 5: סביבת למידה המטפחת הכוונה עצמית
      • יחידה 6 – שיח לימודי
      • יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
    • חלק ג: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
      • יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
    • סיכום – יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
  • אתרים ברשת
  • אודות
בהבניה מתמדת
בהבניה מתמדת
  • דף הבית
  • יחידות הוראה
    • חלק א: מבוא ורקע תיאורטי (יחידות 1 – 3)
      • יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
      • יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
      • יחידה 3 – הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
    • חלק ב: סביבת ה-הל"ה המטפחת הכוונה עצמית בלמידה (יחידות 4 – 7)
      • יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
      • יחידה 5: סביבת למידה המטפחת הכוונה עצמית
      • יחידה 6 – שיח לימודי
      • יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
    • חלק ג: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
      • יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
    • סיכום – יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
  • אתרים ברשת
  • אודות

אודות

  • היבט אפיסטמולוגי
  • היבט אישי מקצועי
  • היבט מערכתי

 מקורות מידע

קטעי וידאו

  מסמכים

   שאלות למחשבה

קיצורי דרך

יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה

יחידה 3 - קטעי וידאו (הופקו בשנת 2002 ע״י מטח)

על תפקיד המורה – (מנהלת, מורה ותלמידים בבית ספר "יצחק שדה")
 
 

אתי (מחנכת כיתה ד) על תפקיד המורה (בית ספר "הגליל")

 

יפה (מדריכת מורים) על אמונת מורים ביכולת התלמידים (בית ספר "הגליל")

© 2025 - בהבניה מתמדת | All rights reserved