קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה זו מבהירה את עקרונות בניית המצע החינוכי של בית ספר המטפח הכוונה עצמית בלמידה ואת אופן תרגומו האופרטיבי לתכנון לימודים בית-ספרי, זאת תוך הדגשת אופיו הדינמי של המצע. כמו כן נמנים ביחידה מטרות ויעדים המכוונים פיתוח סביבה לימודית המספקת הזדמנויות לטיפוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה.
יחידה זו מבהירה את עקרונות בניית המצע החינוכי של בית ספר המטפח הכוונה עצמית בלמידה ואת אופן תרגומו האופרטיבי לתכנון לימודים בית-ספרי, זאת תוך הדגשת אופיו הדינמי של המצע. כמו כן נמנים ביחידה מטרות ויעדים המכוונים פיתוח סביבה לימודית המספקת הזדמנויות לטיפוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה.