קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 4 - קטעי וידאו (הופקו בשנת 2002 ע״י מטח)
על המצע הבית-ספרי (מנהלת בית ספר "יצחק שדה")
על התלב"ס הבית-ספרי (מנהלת בית ספר "יצחק שדה")
סיכום בעניין התלב"ס והמצע (מנהלת בית ספר "יצחק שדה")
על הדינמיות של המצע הבית-ספרי (מנהלת בית ספר "רקפת")
חדר מורים לומד בנושא התעודה (בית ספר "יצחק שדה")
על ההבדל בין התעודה הקונבנציונלית לזו של בית-ספר "יצחק שדה" (חדר מורים לומד)
חדר מורים בנושא תעודה (בית ספר "הגליל")