קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 8 - קטעי וידאו (הופקו בשנת 2002 ע״י מטח)
על המצע הבית ספרי
על התלב"ס (מנהלת בית ספר "יצחק שדה")
חדר מורים לומד על תעודה (בית ספר "יצחק שדה")
על ההבדל בין התעודה הקונבנציונלית לזו של בית ספר " יצחק שדה" חדר מורים לומד על תעודה
חדר מורים לומד בנושא תעודה (בית ספר "הגליל")
יפה (מדריכת מורים) על אמונת מורים ביכולת תלמידים (בית ספר "הגליל")
עדויות הורים (בית ספר "רקפת")
על הדינמיות של המצע (מנהלת בית ספר "רקפת")
תפיסת תפקיד המנהל (בית ספר "רקפת")
הוראת עמיתים בחדר מורים (ענת – מחנכת ו) (בית ספר "הגליל")
תפיסת המנהלת (מנהלת בית ספר "רקפת")
ארגון מרפלקט (מנהלת בית ספר "רקפת" )
על קבלת מורה חדשה בבית הספר – המורה אהובה (בית ספר "רקפת")
תיעוד כבסיס לרפלקסיה (איילת – מורה לאנגלית) (בית ספר "רקפת")
מורות מעריכות באמצעות מחוון לאחר הערכת עמיתים ע"י תלמידים (בית ספר "רקפת")
מורים מעריכים מורים (בית ספר "רקפת")
העצמת מורים ותלמידים (מנהלת בית ספר "רקפת")
עדויות הורים (בית ספר "רקפת")
עדויות הורים (בית ספר "רקפת")
מבנה ארגוני שיתופי (בית ספר "רקפת")