קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 8: שאלות למחשבה
- פעילות מומלצת: היעזרו במצגת המופיעה במסך המסמכים על מנת ללמוד על מחקר פעולה. המצגת כוללת בתוכה שאלות והנחיות לעבודה.
- תכנון הלמידה במסגרת הארגון הלומד והערכתה
על-פי הסכמה המופיעה בתרשים הבא ניתן לגזור שאלות מנחות לתכנון סדנאות/דיונים במסגרת "חדר מורים לומד" ולהערכה של איכות הלמידה בעקבותיהם. לבחינת איכות סביבת הלמידה המוצעת במסגרות אלה ניתן להעזר בשאלות המופיעות ביחידה 5 ולבחינת השיח הלימודי המתרחש בהם ניתן להעזר במחוון המופיע ביחידה 6.
סכמה לגזירת שאלות להערכת איכות הלמידה בארגון |