Skip to content
  • דף הבית
  • יחידות הוראה
    • חלק א: מבוא ורקע תיאורטי (יחידות 1 – 3)
      • יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
      • יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
      • יחידה 3 – הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
    • חלק ב: סביבת ה-הל"ה המטפחת הכוונה עצמית בלמידה (יחידות 4 – 7)
      • יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
      • יחידה 5: סביבת למידה המטפחת הכוונה עצמית
      • יחידה 6 – שיח לימודי
      • יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
    • חלק ג: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
      • יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
    • סיכום – יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
  • אתרים ברשת
  • אודות
בהבניה מתמדת
בהבניה מתמדת
  • דף הבית
  • יחידות הוראה
    • חלק א: מבוא ורקע תיאורטי (יחידות 1 – 3)
      • יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
      • יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
      • יחידה 3 – הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
    • חלק ב: סביבת ה-הל"ה המטפחת הכוונה עצמית בלמידה (יחידות 4 – 7)
      • יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
      • יחידה 5: סביבת למידה המטפחת הכוונה עצמית
      • יחידה 6 – שיח לימודי
      • יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
    • חלק ג: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
      • יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
    • סיכום – יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
  • אתרים ברשת
  • אודות

אודות

  • מהי הכוונה עצמית בלמידה
  • תהליכים של הכוונה עצמית בלמידה
  • מרכיבי המבנה של הרחבה עצמית בלמידה
  • מדוע חשוב לטפח הכוונה עצמית בלמידה
  • מהם מאפייני לומדים בהכוונה עצמית בלמידה

 מקורות מידע

קטעי וידאו

  מסמכים

   שאלות למחשבה

קיצורי דרך

יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה

רשימת המסמכים

 

  • סדנת מורים על מאפייני לומדים בעלי הכוונה עצמית וכיצד מטפחים לומדים כאלה

  • מודעות דרושים מהעיתון

© 2025 - בהבניה מתמדת | All rights reserved