קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחהיחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופיתיחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמיתיחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמיתיחידה 6: שיח לימודייחידה 7: משוב והערכה בכיתהיחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המוריםיחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה