קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 8: מסמכים
- הערכה עצמית של מורה (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- דוגמה לתהליך רה ניסוח של מצע (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- תצפית על ישיבת מורות (תצפית ט) (בית ספר "היובל")
- מחקר פעולה (מצגת)
- חדר מורים לומד בנושא התעודה
חדר מורים לומד א
חדר מורים לומד ב
(בית ספר "הגליל") - תהליך עבודה בסדנת מורים בנושא אסטרטגיות למידה (בית ספר "רקפת")
- דיווח ודיון על הוראת עמיתים: נקודות לשיחה (בית ספר "רקפת")
- הערכת התעודה – מהלך הסדנא (בית ספר "רקפת")
- משוב על יום קהילתי פתוח (בית ספר "רקפת")
- משוב על העשייה החינוכית בבית הספר (בית ספר "רקפת")
- הערכת התלקיט – חשיבת צוות מורים (בית ספר "רקפת")
- פתיחות (ראיון עם הורה- אבא של תלמידה מכיתה ג) (בית ספר "רקפת" )
- קשר בין בית הספר לבין ההורים- ראיון עם הורה (בית ספר "רקפת")
- דיאלוג הורים מורים ומנהלת על הל"ה (בית ספר "רקפת")
- "אני מאמין" של בית ספר "רקפת"
- שלב החשיפה – היבט מערכתי (בית ספר "רקפת")
- הוראת עמיתים – שאלון למורה הצופה (בית ספר "רקפת")
- שאלון למבקר בשבוע החשיפה (בית ספר "רקפת")