קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 4 - רשימת מסמכים
- דוגמה לתהליך ניסוח מחדש של מצע (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- תצפית על ישיבת מורות (בית ספר "היובל")
- "האמנה שלנו" (בית ספר "הגליל")
- תכנון עבודה שנתי תלקיט כתיבה (בית ספר "רקפת")
- תהליך עבודה בסדנת מורים בנושא אסטרטגיות למידה (בית ספר "רקפת")
- "אני מאמין" (בית ספר "רקפת")