קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 7 - מסמכים
- משוב הורים על תלקיט (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- הערכה עצמית של תלמיד – כתה ה (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- תלמידים מחברים קריטריונים להערכה (מסמך א')
- תלמידים מחברים קריטריונים להערכה (מסמך ב')
(בית ספר "היובל")
- מחוון להערכת הממד הרגשי (בית ספר "היובל")
- קריטריונים בתחום הרגשי (בית ספר "היובל")
- קטע מיומן למידה + תגובות מורה (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- מחוון לתהלוך טקסט
הערכת התהלוך הערכת מורה
הערכה עצמית של תלמיד
(בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- מחוון להערכת דגם של מערכת הנשימה(מסמך א')
משוב עמיתים – דגם מערכת הנשימה (מסמך ב')
(בית ספר "גבריאלי-הכרמל") - תלמידה מסבירה מה זה תלקיט (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- תלמיד מסביר מה זה מחוון
משוב על תהליך בניית מחוון
(בית ספר "גבריאלי-הכרמל") - תלמיד מסביר מה זה תלקיט (בית ספר "גבריאלי-הכרמל")
- חדר מורים לומד בנושא התעודה
תמסיר בהקשר לנ"ל
(בית ספר "הגליל") - עליות וירידות בחיי אדם (תנ"ך- ספור שאול המלך)-מטלה ומחוון.
משימה
תוצרים
רפלקסיות
(בית ספר "הגליל")
- קטע מתעודה "הגליל" (בית ספר "הגליל" מסמך א')
קטע מתעודה "הגליל" (בית ספר "הגליל" מסמך ב')
קטע מתעודה "הגליל" (בית ספר "הגליל" מסמך ג')
- הנחיות להערכת עמיתים (בית ספר "הגליל")
- משובי עמיתים למטלה "עליות וירידות בחיי אדם" (בית ספר "הגליל")
- תעודה (בית ספר "רקפת")
- דף משוב להפצת ידע בתנ"ך (בית ספר "רקפת")
- קריטריונים להפצת ידע
קריטריונים להעמדה טובה בפני קהל
(כיתה ד, בית ספר "רקפת")
- מחוון לתלקיט כתיבה – כיתות א, ב (בית ספר "רקפת")
- חקר מחוון כתה ד(בית ספר "רקפת")
- רפלקסיה על מסוגלות כתיבה לנמען (בית ספר "רקפת")
- מאגר היגדים לדיאלוג הערכה מתוך "הפצת ידע" (בית ספר "רקפת")
- טופס הערכת התלקיט ותוצריו עפ"י מחוון (הכותב, עמית, מורה) (בית ספר "רקפת")
- תהליך בניית תלקיט בכתיבה – כיתה ה (בית ספר "רקפת")
- אנו עונים לשאלות חברים (מהו יעד? מהו מחוון?) (בית ספר "רקפת")