קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 7 - קטעי וידאו (הופקו בשנת 2002 ע״י מטח)
חדר מורים על תעודה (בית ספר "יצחק שדה")
על ההבדל בין התעודה הקונבנציונלית לזו של בית ספר "יצחק שדה" (חדר מורים לומד על תעודה)
חדר מורים לומד בנושא תעודה (בית ספר "הגליל")
הערכה ומשוב (ילדה מעריכה עפ"י מחוון שיר של ילד) כתה ג, (בית ספר "רקפת")
תלמידה מספרת על רפלקסיה שעשתה -כיתה ו (בית ספר "רקפת")
משוב תלמידים על הפצת ידע של עמיתיהם (בית ספר "רקפת")
מורות מעריכות באמצעות מחוון לאחר הערכת עמיתים ע"י תלמידים (בית ספר "רקפת")