קיצורי דרך
יחידה 1: הכוונה עצמית בלמידה והרציונל לטיפוחה
יחידה 2: עקרונות ה-הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) החלופית
יחידה 3: הנחות יסוד להתערבות המכוונת לטיפוח לומדים בעלי הכוונה עצמית
יחידה 4: יצירת חזון משותף (מצע בית ספרי) ותוכנית לימודים בית ספרית (תלב"ס)
יחידה 5: סביבת לימוד המטפחת הכוונה עצמית
יחידה 6: שיח לימודי
יחידה 7: משוב והערכה בכיתה
יחידה 8: בית הספר כארגון לומד – מיקוד בלמידת המורים
יחידה 9: מאפייני התרבות הבית-ספרית המטפחת הכוונה עצמית בלמידה ובהוראה
יחידה 6 - מסמכים
- תצפית על שעור בחשבון (בית ספר "הגליל")
- פרשת הגבעונים-תכנון שעור (בית ספר "הגליל")
- תהליך כתיבה לטווח ארוך בסביבה מתוקשבת באמצעות לימוד נושא המזון בכתה ג בבית ספר "רקפת" – עקרונות פדגוגיים ומהלכי הוראה